Po-Pá: 8-15h
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!

Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ eshopu / fakturačné údaje:
Bokra Trade s.r.o.
Staroveská 299/78A
Ostrava 724 00
IČO 03280268
DIČ CZ03280268

bankové spojenie EUR: 4034688796/7500


Dátum poslednej zmeny obchodných podmienok: 24.5.2023

Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci učinením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop.

 

Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu alebo tiež písomne ​​na našu adresu.

 

Objednávka tovaru musí vždy obsahovať: druh tovaru, jeho množstvo, cenu, meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej (oprávnenej) za objednanie a prevzatie tovaru, miesto dodania a spôsob vykládky Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. , výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade zistených nezrovnalostí Vás budeme bezodkladne kontaktovať.

 

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva následne vzniká formálnym potvrdením objednávky predávajúcim. vznik zmluvy vo forme potvrdenia objednávky, a to potom najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.

 

Po vyplnení údajov viď vyššie v objednávkovom formulári je potrebné v Zhrnutí objednávky skontrolovať správnosť zadaných údajov. Následným použitím tlačidla Kúpiť sa kupujúci zaväzuje k platbe za objednaný tovar a toto berie výslovne na vedomie.

Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy a náklady pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku znáša sám kupujúci.

V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo k zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má predávajúci právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu. Predávajúci si vyhradzuje aj právo previesť plnenie objednávky na tretiu osobu.

Po odsúhlasení konečnej ceny objednávky zákazníkom, mu bude na jeho e-mail odoslaná výzva na platbu, ktorá obsahuje celkovú cenu objednávky a prehľad o druhu a množstve tovaru, náklady na dopravu a manipuláciu s nákladom (množstvo paliet a výška záloh na ne, vykládka hydraulickú rúk a pod.) Zákazník berie na vedomie, že cena za prepravu a balné môže byť zmenená v závislosti na zmene v množstve objednaného tovaru. paliet, ktoré budú zákazníkovi fakticky účtované, môže byť odlišný od pôvodne objednaného počtu paliet - zvýšené množstvo paliet je predávajúci oprávnený kupujúcemu doúčtovať. 

Termín dostupnosti uvedený pri jednotlivých produktoch ponúkaných v našom elektronickom obchode je orientačný a nejedná sa o termín dodania, ale ide o údaj dostupnosti produktu a dobu, do ktorej dôjde k naskladneniu produktu. Produkt je následne odoslaný do 2 pracovných dní od naskladnenia. Paletová preprava kachlí, krbových vložiek, plynových žiaričov trvá 2-5 dni.

 

STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku je možné stornovať e-mailom, prípadne telefonicky. Kupujúci má právo stornovať svoju objednávku bez udania dôvodu, kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením zo strany predávajúceho. Kupujúci môže po potvrdení objednávky predávajúcim svoju objednávku stornovať iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté dodacie podmienky. V prípade zrušenia potvrdenej objednávky a za predpokladu akceptácie takého storna objednávky predávajúcim je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto konaním.

 

Predávajúci je oprávnený stornovať objednávku v prípade, že tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo dôjde k zvýšeniu ceny tovaru na strane dodávateľa predávajúceho alebo pokiaľ nie je schopný tovar za ním uvedenú cenu v danej chvíli dodať z iných dôvodov. V takom prípade bude predávajúci bezodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci už zaplatil celú čiastku kúpnej ceny a nezvolí si po dohode s predávajúcim iný tovar, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo odoslaná na adresu v najkratšom možnom termíne (najneskôr však do 3 pracovných dní).

 

Predávajúci je tiež oprávnený stornovať objednávku, ak platba za tovar nebola vykonaná v stanovenom termíne. Kupujúci je povinný vykonať platbu najneskôr do 5 dní odo dňa, čo dostal platobné údaje. Platba zo strany zákazníka sa považuje za riadne uhradenú v prípade, že je najneskôr v posledný deň stanovenej lehoty riadne pripísaná na účet predávajúceho.

 

Predávajúci si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pred odoslaním tovaru, ak zistí, že bol tovar ponúkaný za chybnú cenu. V takom prípade bude predávajúci zákazníka o správnej cene informovať a zákazník musí s takto upravenou cenou súhlasiť. V opačnom prípade nedôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy a objednávka bude zo strany predávajúceho stornovaná.

PLATOBNÉ PODMIENKY

Platba sa vykonáva (po odsúhlasení podmienok objednávky, ceny za tovar, dopravu a manipuláciu a termínu dodania) jedným z nasledujúcich spôsobov:

- vopred na účet predávajúceho 4034688796/7500 vedeného u Československá obchodná banka, a.s., kedy platobné údaje môžu byť zaslané cez QR kód na email zákazníka
- v hotovosti pri dodaní a prevzatí tovaru;
- faktúra so splatnosťou (je možné realizovať iba u dlhodobo spolupracujúcich zákazníkov).

DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota je 2 až 45 pracovných dní, podľa typu tovaru od prijatia vašej objednávky. V prípade, že požadovaný tovar nie je momentálne na sklade ani u našich dodávateľov, budeme Vás o tomto informovať a dohodneme s Vami prípadne iný termín dodania. Konkrétne dodacie podmienky budú potvrdené po ďalších upresneniach, ako je:

  • množstvo a druh kupovaného materiálu;
  • miesto nakládky a vykládky;
  • príjazdová komunikácia v mieste vykládky;
  • v mieste vykládky musí byť prítomná osoba, ktorá bude oprávnená v mene kupujúceho na prevzatie tovaru, jeho kontrolu (množstvo, druh, akosť, stav paliet) a potvrdenie prevzatia tovaru na dodacom liste predávajúceho.

DOPRAVA

Dopravu tovaru zaisťuje predávajúci. Cena za dopravu tovaru a manipuláciu s nákladom je stanovená podľa skutočne vynaložených nákladov v súlade s podmienkami dodávateľov alebo dopravcov, ktorí zaisťujú dodanie tovaru. Uvedené náklady na dopravu a manipuláciu sú zahrnuté do celkovej ceny objednávky. V prípade, že je doprava tovaru objednaná s vykládkou a dopravu tak zaisťuje vozidlo s hydraulickou rukou, bude kupujúcemu účtovaná vykládka aj v prípade, že pri prevzatí tovaru samotnú vykládku odmietne a tovar vyloží vlastnými silami.

 

V niektorých prípadoch môže byť doprava zaisťovaná zadarmo, napríklad pri väčšom množstve objednaného tovaru alebo ak je dodávateľovi predávajúceho zaistená bezplatná doprava.

Ak odmietne kupujúci prevziať predmet plnenia bezdôvodne, znáša všetky náklady spojené s dodaním tovaru v plnej výške. Ak neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov na jeho strane (napr. v dohodnutom termíne nie je na mieste dodania prítomný kupujúci alebo ním určená osoba alebo kupujúci nie je schopný uhradiť kúpnu cenu, príp. nie je schopný zložiť tovar, nie je kontaktný pre dopravcu, alebo si zmení termín doručenia), znáša kupujúci náklady spojené s manipuláciou, ako aj náklady spojené s márnym doručený tovar. Tieto náklady pre balíkovú prepravu (PPL, DPD a iné) sú predstavované paušálnou čiastkou vo výške 15 EUR, náklady na paletovú prepravu sú predstavované paušálnu čiastku 60 EUR, táto čiastka bude kupujúcemu vyúčtovaná faktúrou.

 

Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky - najmä druh a množstvo tovaru a neporušenosť obalov podľa priloženého dodacieho listu. Pokiaľ kupujúci bez výhrad potvrdí prevzatie zásielky podpisom v dokladoch dopravcu, na dodatočné reklamácie ohľadom druhu, množstva alebo poškodenia tovaru pri doprave nebude braný ohľad. Riadne skontrolujte pri prevzatí tovaru typu tepelné žiariče - tento tovar poškodený (napríklad prasknuté sklo) nepreberajte a obratom nás kontaktujte.

Klient má povinnosť tovar prekontrolovať okamžite po dodaní. V prípade, že je tovar poškodený, bezodkladne kontaktujte emailom či telefonicky dodávateľa Bokra Trade s.r.o., na prípadnú reklamáciu máme 2 dni.

Cenník dopravy pre Slovenskú republiku

PPL preprava SK

6 € (výška objednávky do 79 €)
10,36 € (výška objednávky 79 - 240 €)
0 € (výška objednávky nad 240 €)


Dobierka 

2 €

 

VRÁTENIE TOVARU BEZ UDANIA DÔVODU

Zakúpený tovar máte v prípade, že nákup robíte ako spotrebiteľ nárok do 14 dní vrátiť a to bez udania dôvodu v neporušenom originálnom obale - fólii, kartóne (pri izolovaných komponentoch sa jedná o bielomodrú kryciu fóliu) so všetkou dokumentáciou a odstúpiť tak od kúpnej zmluvy. Vrátená Vám bude plná čiastka ceny tovaru. Všetky náklady potrebné na vrátenie a spätnú dopravu tovaru znáša na svoju ťarchu kupujúci. Tovar vyrobený alebo upravený na mieru nie je možné vrátiť.

Tovar môže kupujúci vrátiť na adresu prevádzky Bokra Trade s.r.o , Staroveská 299/78A, 72400 Ostrava Proskovice. V prípade vrátenia tovaru nás môžete kontaktovať emailom na info@kominy-bokra.cz alebo telefonicky na tel. + 420 608 498 871. Plnú čiastku ceny tovaru Vám vyplatíme bankovým prevodom v 14-dňovej lehote od dodania tovaru k nám na prevádzkareň. Náklady s vrátením tovaru späť predajcovi pri odstúpení znáša vždy kupujúci. Predajca nie je povinný vracať kupujúcemu ním zaplatené náklady na dodanie tovaru od predajcu ku kupujúcemu vo výške, ktorá prevyšuje najlacnejší ponúkaný spôsob dodania.

 

Kupujúci ako spotrebiteľ nemôže podľa znenia Občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy:

 

a)o poskytovaní služieb, ak boli v plnom rozsahu poskytnuté; v prípade plnenia za odplatu, iba ak začalo s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy poučil spotrebiteľa, že poskytnutím plnenia zaniká právo odstúpiť od zmluvy,

 

b)o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávisle od vôle podnikateľa a ku ktorému môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,

 

c)o dodaní alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy s tým, že dodanie je možné uskutočniť až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých skutočná hodnota závisí od výchyliek trhu nezávislých na vôli podnikateľa,

 

d)o dodávke tovaru vyrobeného podľa požiadaviek spotrebiteľa alebo prispôsobeného jeho osobným potrebám,

 

e)o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, alebo tovaru s krátkou dobou spotreby, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom,

 

f)o neodkladnej oprave alebo údržbe, ktorá sa má vykonať na mieste určenom spotrebiteľom na jeho výslovnú žiadosť; to však neplatí pre vykonanie iných ako vyžiadaných opráv či dodanie iného tovaru ako náhradných dielov nutných na vykonanie opravy alebo údržby,

 

g)o dodávke tovaru v zapečatenom obale, ktorý z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov nie je vhodné vrátiť po tom, čo ho spotrebiteľ porušil,

 

h)o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu v zapečatenom obale, ak ho spotrebiteľ porušil,

 

i) o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou zmlúv o predplatnom na ich dodávanie,

 

j)o ubytovaní, preprave tovaru, nájme dopravného prostriedku, stravovaní alebo využití voľného času, pokiaľ sa má podľa zmluvy plniť k určitému dátumu alebo v určitom období,

 

k)uzatvárané na základe verejnej dražby podľa iného zákona, ktoré môže byť spotrebiteľ fyzicky prítomný, alebo

 

l)o dodaní digitálneho obsahu, ktorý nie je dodaný na hmotnom nosiči po tom, čo sa začalo s plnením; v prípade plnenia za odplatu, pokiaľ začalo s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, spotrebiteľ bol poučený, že tým právo odstúpiť od zmluvy zaniká, a podnikateľ mu poskytol potvrdenie podľa § 1824a ods. 1 a 2 alebo § 1828 ods. 3 a 4.OZ.

REKLAMÁCIA A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami av súlade s platným právnym poriadkom. Prípadné reklamácie nahláste emailom na info@kominy-bokra.cz alebo telefonicky na tel. +420 608 498 871 alebo osobne na adrese prevádzky Bokra Trade s.r.o , Staroveská 299/78A, 72400 Ostrava Proskovice. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firme. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave av súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavené návodmi na obsluhu, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk ak je to pre daný druh tovaru obvyklé.

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom môže práva z vadného plnenia u predávajúceho uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru podľa svojej požiadavky nárok na bezplatné odstránenie vady alebo ak to nie je povahe vady neúmerné a ak ide o vadu neodstrániteľnú na primeranú zľavu z ceny, alebo uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo novej súčasti bez vád, ak týka sa vada iba tejto súčasti.

 

Spoločnosť Bokra Trade s.r.o. poskytuje záruku 24 mesiacov

za predpokladu:

  • skladovanie a transport komponentov prebehol v súlade s predpisom firmy Komíny Bokra s.r.o;
  • pri prevzatí bola odsúhlasená nezávadnosť a kompletnosť komponentov.


Nevzťahuje sa na:

  • neodbornú manipuláciu;
  • nevhodné skladovanie;
  • mechanické poškodenie;
  • nevhodné zaobchádzanie a pod...
  • Rozsah chýb pre uplatnenie záruky:
  • geometrické rozmery;
  • mechanické poškodenie;
  • súdržnosť materiálu;
  • deklarovaná pevnosť;
  • nesprávny počet v balení;
  • nekompletnosť výrobku (vzťahuje sa na výrobky zložené z viacerých častí).

Na ostatný tovar v našom e-shope sa vzťahuje záruka 24 mesiacov podľa zákona, iba ak je priamo pri tovare výrobcom uvedená iná záručná doba, potom platí záruka uvedená výrobcom.

  

V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takého sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:

Česká obchodní inspekce

 

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

 

Štěpánská 15, Praha 2, 120 00

 

E-mail: adr@coi.cz

 

Web: adr.coi.cz